.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
ردپای نفوذ در تاریخ معاصر / چهره‌های ایرانی مهره‌های انگلیسی!
در این گزارش به برخی از مهم‌ترین چهره‌هایی که با رابطه و البته مستقیم سیاست‌های انگلیس را در ایران پیاده کرده‌اند اشاره شده است.(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه ۲۵ کربلا در حین پاسداری از مرز‌های شمالغرب کشور به شهادت رسید. شهادت پاسدار مازندرانی مدافع امنیت در ماموریت شمال غرب کشور
پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه ۲۵ کربلا در حین پاسداری از مرز‌های شمالغرب کشور به شهادت رسید.(ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
آتش زدن خانه مامور منابع طبیعی توسط جنگل خواران
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: منزل مامور منابع طبیعی را به دلیل دفاع از بیت‌المال آتش زدند.(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد .

آقای استاندار ؛ نکند منظورشما از « استاندار جوانان بدون پارتی هستم » جوانان استان‌های دیگر بوده است !
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد. عالم سنی مذهبی که در دفاع از علی(ع) به شهادت رسید
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد. بزرگ‌ترین عروسی ۴۷ سال پیش متعلق به چه کسی بود؟
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد.(ادامه)
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». آخرین دقایق زندگی امام خمینی از زبان همسر، فرزندان و نزدیکان/ 10 خاطره
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». (ادامه)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد. جمهوری اسلامی مهمترین ابتکار امام(ره) بود/ حضور مردم گره گشای همه مشکلات است/ ناکارآمدی را باید با انتخاب خوب جبران کرد/ به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد، جبران شود(خبر)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد. چالش اصلی کشور اقتصا است/ پوست اندازی و تغییر نسلی در دولت
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
متن کامل اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری» منتشر شد.
شورای نگهبان معیارهای رجل سیاسی را تعیین کرد + متن مصوبه
متن کامل اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری» منتشر شد. (ادامه)
جدا از اینکه در نهایت چه کسانی از فیلتر نظارت استصوابی شورای نگهبان عبور خواهد کرد و به مردم معرفی می گردند باید برخی نکات مورد توجه و عنایت همه نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین گروه ها و جناح ها و رجال سیاسی قرار گیرد: چه کسی رئیس جمهور شود؟(يادداشت)
جدا از اینکه در نهایت چه کسانی از فیلتر نظارت استصوابی شورای نگهبان عبور خواهد کرد و به مردم معرفی می گردند باید برخی نکات مورد توجه و عنایت همه نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین گروه ها و جناح ها و رجال سیاسی قرار گیرد:(ادامه)
شمال نیوز : دکتر خسروی همچنین به جایگاه شناخته شده بین المللی دکتر لاریجانی اشاره کرد و افزود: رییس سابق مجلس شورای اسلامی در 12 سالی که رییس قوه مقننه بود تعامل خوبی با مجالس کشورها و برخی چهره‌های سیاسی جهان داشت و امروز خود برای رجال سیاسی دنیا و رسانه های معتبرخبری چهره‌ای آشنا است و دکترلاریجانی در میان رجال سیاسی یک سرمایه ملی و وزنه بین المللی است
شمال نیوز : دکتر خسروی همچنین به جایگاه شناخته شده بین المللی دکتر لاریجانی اشاره کرد و افزود: رییس سابق مجلس شورای اسلامی در 12 سالی که رییس قوه مقننه بود تعامل خوبی با مجالس کشورها و برخی چهره‌های سیاسی جهان داشت و امروز خود برای رجال سیاسی دنیا و رسانه های معتبرخبری چهره‌ای آشنا است و(ادامه)
زمان آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
براساس آخرین اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام داوطلبین این انتخابات از روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)
شمال نیوز :  آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با .... حمایت جامعه روحانیت شهرستان بابل از امام جمعه
شمال نیوز : آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با ....(ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
لاریجانی: برای استقلال اقتصادی احتیاج به مراوده‌ خارجی داریم؛ اینکه فکر می کنند درها را باید ببندیم اشتباه است / از یک سال‌ونیم پیش تصمیم‌گیری و ابلاغ شد که ما باید گام‌به‌گام تعهداتمان مانند غنی‌سازی ۲۰ درصدی را کاهش دهیم؛ قانونی هم که مجلس تصویب کرد تا حدی به همین مسیر نزدیک بود ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.